Monday, November 17

Aku Komen Cerita Norman Hakim dan Abby Abadi

Aku tahu ini cerita lama. Dah hampir basi pun. Mungkin Norman dan Abby dah berbaik pun. Tapi aku still tertarik nak bagi sedikit komen. Macam biasa sambil-sambil tu hopefully boleh buat korang tersenyum.
















Seriously, aku tak suka buat assumption sendiri. Cuma if totally base on media report, aku rasa Abby and Norman dua-dua bersalah. Paling obvious, Norman salah sebab tertangkap dengan Memey, tak kisah lah dia buat tak senonoh dengan minah tu atau tak. Sama ada dia lalai or dia memang gatal, both argument pun dia still salah. Abby pula, buat salah kerana ajak satu Malaysia involve dalam konflik rumah tangga dia. Ok, maybe not whole country, but what in her mind when she bring reporters ke mahkamah dan ‘serang’ Norman time dia buat kerja.

Pasal 'Pak Lah bertengkar dengan Jeane' kat atas tu, lepas kahwin ni aku makin percaya. Memang mustahil nak menang lawan cakap dengan kaum hawa..... :).

13 comments:

lankapo said...

bang,
cam dah ada experience je ha ha .

belajar2 lah yerkk

Anonymous said...

ahahahaa....
simple and padat isi kandungan nyer..
wakakakaka...
tapi pompan memang macam tuh ekkk...
dier tetap akan blame lelaki...
aku tak pihak ke mane2...
ader jer kelemahan masing2 kalo tak reti nak guna akal pikiran...
renung2 kan dan selamat beramal!
lalalalala.... ;p

Anonymous said...

Dlm kes norman dan abby mmg norman slh wlu apa pun sebabnya..tp abby pun ada slhnya jgk..nampak x elok je bwk reporters g serang norman..apa pun dia suamikn..kena jaga maruah dia..kdg2 aku sendiri x faham perangai org perempuan ni(aku refer pd aku lah...) tapi perbezaan inilah yang jadikan kite tertarik antara satu sama lain..guys!tlg banyak bersabar ek...hehehe

Anonymous said...

camne x cari lain..
baru anak 3, body dah tembam.
tgk ex-aziz m.osman..
anak 5, body mcm anak dare..
huhuhu

Anonymous said...

tak leh tahan komen brader pro_norman. sebenarnya org perempuan tak faham lelaki. jarang, aku ckp jarang lelaki gatal2 cari lain kalo isteri dia ok.

tanya la mana2 suami depa nak ke poligami, semua akan ckp nak. tp tanya blk, sanggup ke poligami. dr 10 org mungkin sorang je jwp sanggup.

takder laki yg suka2 cari penyakit kawen lain. niat tu mmg ada, adat la lelaki. tp kebanyakkan tak sanggup buat. mungkin sbb sygkan isteri,anak atau mmg tak mampu.

sbg isteri, wajib jaga maruah suami.cara yg dibuat abby menjatuhkan maruah norman sbg lelaki. mcm org takder agama je aku tgk.

apa dosa yg norman buat sbg suami biar ALLAH yg balas. yg penting si isteri jgn la g buat dosa plak dgn mendedahkan aib suami. dr elok2 dah dpt cium bau syura, terus bau neraka plak karang. kalo suami tak reda, naya je si abby tu.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Utk Mr. Right,
tolonglah delete komen2 yg berbau politik N kaum dari2 pengomen2 bangsa tak sendar diri kat atas ni..
dahla datang malaya sebagai perempat..tapi tak sedar diri..balik cine la weiiii

sori..off topic

Mr. Right said...

Bagi betis (wings) nak peha la pulak, lepas ni mesti nak dada. (Referring to ayam goreng). Aku 'lepas'kan komen for previous posting, ada lagi pula komen macam ni ye. Spam komen kot.

Aku dah delete komen2 yang off topic tu. Aku delete bukan sebab off topic tapi sebab:

1. Komen emosi
2. Show off
3. Memungkinkan aku masuk penjara atau kena tahan ISA. (Baru kahwin, rugi lah tinggal isteri lama2...Hahaha...)

Kepada pengomen2 yang bodoh itu, tolong jangan paksa aku on kan comment moderation. Aku takde masa nak check blog every hour untuk approve comment. Kerjasama korang sangat2 aku hargai.

Thanks to my wife and beberapa rakan yang alert aku.

Mek Rose said...

Huhuhu..
dah delete pong komen2 tu ye..
ntahapoapontah..

kelakor la dialog tu..hehe..
tapi nape gune pak lah?huhuhu...

betul tu..norman & ebby...2 2 salah..bak kata caller rancangan Nasi Lemak Kopi O kat tv9 tu cakap....
Norman, ditangkap khalwat..adalah salah
Abby, memalukan suami di khalayak ramai...adalah salah...

heheh..padat, ringkas je komen dia..
n absolutely tepat!

Mr. Right said...

lankapo,
Tengah belajar la ni...

lalala.inc,
Lelaki kena terima la sifat perempuan sebegitu.

neewa76,
Betul, kalau sama je dah macam hubungan sejenis lah pulak... hahaha..

pro norman,
Hahaha... ko memang nakal. Tak boleh la cam tu, cantik atau buruk still isteri kita. Pandai2 lah nasihat dah adjust apa2 yg patut.

akukaya,
Apa ko cakap tu banyak betulnya. Problem sekarang ramai manusia (laki dan pompuan) buat kerja ikut nafsu dan emosi, bukan ikut agama dan akal fikiran.

my girl,
Dah delete dah. Thanks for yoru concern.

rose,
So, dua2 salah la ni ye. Tapi sapa salah dulu? Hahaha... start new argument...

Anonymous said...

7 Apr 2010 By FITSNews We go back and forth with Erin Andrews – typically depending on whether our vantage point is through a peep hole or not.ESPN sports reporter Erin Andrews has been receiving death threats, according to her attorney, Marshall Grossman, and the FBI has identified the sender. [url=http://erinandrewspeephole.net/erin-andrews-peep-shot.html]Erin Andrews Peep Shot[/url] 8 Oct 2009 The hotel industry must take several basic steps to avoid future peephole video incidents like the one experienced by ESPN's Erin Andrews. [url=http://erinandrewspeephole.net/]Erin Andrews Video Peep Hole[/url]
see more:
[url=http://www.kemiji.net/bbs_2route_080831/joyful.cgi]Erin Andrews Peep Videos[/url]
Erin Andrews Peep Hlevideo

Total Pageviews

. page counter