Showing posts with label selamat hari raya. Show all posts
Showing posts with label selamat hari raya. Show all posts

Friday, August 17

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam lebaran kepada semua....

Semoga ramadan tahun ini telah memberikan penuh keberkatan kepada kita semua. Harap dipanjang umur untuk bertemu ramadan akan datang... Insyallah...

Sure ramai dah tengok iklan raya oleh Petronas dan Bernas dibawah ini. 




Aku harap tiada siapa nak bandingkan kedua-dua iklan, samaada nak kutuk or puji salah satu. Since pada aku kedua-dua iklan raya memang sangat bagus. Cuma nawaitu pembuat iklan tu yang tak sama seratus peratus. Iklan Petronas tu nak buat kita senyum bangga dengan pencapaian kita dan bersyukur dengan apa yang kita ada... sedangkan Bernas pula minta kita mengenang nasib mereka yang kurang bernasib baik... Pada aku both commercial ads compliment each other.  Apa-apa pun aku suka sebab tak ada or tak banyak iklan raya lucu kelakar yang dibuat tahun ini... macam tak sesuai je aku rasa.


Kepada yang memandu, berhati-hati dijalanraya... harap jangan lah jadi sebahagian daripada statistik kemalangan jalanraya tahun ini.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR DAN BATIN


Saturday, September 27

Salam Lebaran

S
E
L
A
M
A
T

H
A
R
I

R
A
Y
A

A
I
D
I
L
F
I
T
R
I

M
A
A
F

Z
A
H
I
R

&

B
A
T
I
N
Confirm ini posting terakhir aku sebelum raya. Juga automatiknya jadi posting terakhir aku sebagai seorang bujang, insyallah. So, sekelian kalinya aku pesan berhati-hati dan berhati perutlah semasa memandu. Kalau ada saki-baki sopan dan santun dalam diri, tolong keluarkan masa memandu. Juga aku nak pesan supaya berjimat cermat time raya ni. Tak guna berlagak kaya dengan orang kampong. Jangan nanti lepas raya sengkek sampai nak makan pun terpaksa ikat perut.

Again, Selamat Hari Raya... dan jemput datang ke majlis aku nanti.

Aku juga nak minta maaf bebanyak kepada sesiapa yang aku ada buat salah. Tak kira in real life or di blog ini. Kat sini memang aku biasa kutuk orang. So, minta maaf kalau ada yang terasa dengan kutukan, teguran atau gurauan aku.

Kepada non-muslim, selamat berholiday lagi. Minyak dah turun harga, so boleh lah berjalan ke rumah member-member Melayu. Memeriahkan bulan Syawal.

Ok... itu sahaja. Most probably aku akan offline 1 minggu setengah.

Take care.....

Assalamua'laikum.


Total Pageviews

. page counter