Thursday, December 6

Release Tension with You Tube

Apa korang buat bila tension?

Aku ingin kongsi cara aku hilangkan tension. Kira macam hobby baru aku lah ni. Nope, aku bukan maksudkan aktiviti-aktiviti yang memakan masa, tenaga atau wang ringgit, seperti hisap rokok, pergi jogging atau menonton wayang. Aku referring to immediate action yang boleh diambil. Terutamanya dioffice.

Aku tonton YouTube.

Aku tidak minat music, aku suka lawak jenaka.

Ingin saksikan 2 geniuses bergabung? Saksikan 3 clip YouTube dibawah. Seriously, kalau korang tidak gelak, korang wajib pergi buat medical check up.

YouTube Clips

Who those 2 geniuses?

Pakar masakan terkenal Jamie Oliver dan the best talk show host ever, David Letterman.

Ok, to be fair aku tidak kenal lain-lain pakar masakan hanya Jamie Oliver dan si cantik manis Nigella Lawson. Aku juga tidak pernah menonton talk show dari USA yang lain selain Late Show With David Letterman. Jadi penilaian aku tidak lah adil dan tepat. Mungkin Jay Leno atau Oprah lagi best… tapi physical comedy David memang selalu memecahkan perut aku duluuu… masa NTV7 tayangkan rancangan ini di TV Malaysia. Mungkin ianya terlalu lucah dan ganas sehinggakan tiada lagi tayangannya disini.

Cukup baca bebelan aku, pergi saksikan 3 clips tadi. Kalau internet line korang slow macam siput, tekan pause dulu. Tunggu habis buffering or streaming… what ever term yang sesuai untuk menggambarkan you guys not as lucky as me to have 1st class internet connection right on my working desk. Hahaha…

Start with this clip:

http://www.youtube.com/watch?v=yBaiLETJ43w

Since ada Tom Cruise yang kacak.

8 comments:

Anonymous said...

Mr Right,
Jay Leno lagi best dari lawak bodoh Lettermen.

Anonymous said...

Encik Betul,
Dah takde idea nak tulis blog ke?

Anonymous said...

Bro,
Kau minat Jamie Oliver. David Lettermen, dan Tom Cruise.

Tolong jangan bagitahu aku kau gay.

~joking.

BTW, klip-klip tu semua memang lawak.

Mr. Right said...

Suzi,
Betul kot. Tapi aku tak jumpa byk clip dia kat youtube.

ano,
A'ah.

A.B.G,
Kadang2 aku memang rasa macam gay. Kah..kah..kah.. Terutamanya masa tengok game bola...hahhaha..

lankapo said...

pergi bertapa lah wei carik idea haha

pg berKELAH lagi ker ajak Syukur tuh

Penulis Biasa said...

Dood,
bukan ko layan Oprah ke??hahaha!!ko jgn nak tipu,siap ko nangis masa ko tgk aritu kan..ko dah cite kat aku..aku ada rekod ni..

Mr. Right said...

kapo,
Berkelah ngn pompuan lagi best.

bad,
Apa gila layan Oprah.

Anonymous said...

ellen degeneres...aku rase standard dia cam slapstik...tp suke cara penyampaian dia..

p/s: tp naik menyampah gak dia joget hari2...huhuhuh

Total Pageviews

. page counter