Article sumbangan: Bunga
Kesiannya artis..semua tingkah laku diperhatikan…
Rasa macam tak percaya pon ada..tapi
Tapi, lepas belek-belek paper tadi, sedikit terkilan la. Tidak seperti yang aku duga, you know what I mean
Ok. Few months back, aku penah la baca statement Siti yang dia akan pakai tudung lepas balik dari buat haji
Inila gambar terbaru Siti pakai tudung tapi semi pro la pulak..hahah.haha...
Fesyen ke ape ni yek? Takpela Siti, janji bahagia. Slow-slow, maybe akan datang dapat seru nak tutup litup, nampak mata 2 biji je gitu.
Bila tengok artis-artis kita hari ni, rasa sedih pon ada. Pergi haji nak cakap kat orang, nak pakai tudung nak bagitahu press, nak menderma pon sama. Semua jenis ibadah yang nak dibuat dicanangnya. Lepas ni nak sembahyang hajat pun mungkin akan buat live telecast. Hahaha...haha.
Aku paling respek ngan Wardina, tup-tup keluar dengan imej bertudung. Siap ada nama tudung khas untuk dia. Cayalah Wardina…!
Ni gambar Siti masa kat Jeddah. Cute sangat


