Friday, August 17

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam lebaran kepada semua....

Semoga ramadan tahun ini telah memberikan penuh keberkatan kepada kita semua. Harap dipanjang umur untuk bertemu ramadan akan datang... Insyallah...

Sure ramai dah tengok iklan raya oleh Petronas dan Bernas dibawah ini. 




Aku harap tiada siapa nak bandingkan kedua-dua iklan, samaada nak kutuk or puji salah satu. Since pada aku kedua-dua iklan raya memang sangat bagus. Cuma nawaitu pembuat iklan tu yang tak sama seratus peratus. Iklan Petronas tu nak buat kita senyum bangga dengan pencapaian kita dan bersyukur dengan apa yang kita ada... sedangkan Bernas pula minta kita mengenang nasib mereka yang kurang bernasib baik... Pada aku both commercial ads compliment each other.  Apa-apa pun aku suka sebab tak ada or tak banyak iklan raya lucu kelakar yang dibuat tahun ini... macam tak sesuai je aku rasa.


Kepada yang memandu, berhati-hati dijalanraya... harap jangan lah jadi sebahagian daripada statistik kemalangan jalanraya tahun ini.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR DAN BATIN


No comments:

Total Pageviews

. page counter