Sunday, November 1

Poll Result and New Poll - Cari Duit Online

Dah berkurun poll pasal DS Najib aku biarkan di sebelah kanan. Dah dapat beratus-ratus feedbacks. Poll tu adalah part of Nuffnang widget, since last few months aku keluarkan iklan Nuffnang dari blog ini, tiba-tiba aku tidak boleh axcess widget poll tersebut, tapi poll tu still display di blog ini. Maksudnya, aku tidak boleh manage poll tersebut, tak boleh nak delete, nak tamatkan even nak tengok berapa orang yang dah vote. Pelik kan? sebagus-bagus Nuffnang pun still tak perfect juga sistem mereka.

Then, start middle this month aku 'surrender' dan aku terpaksa akui Nuffnang is the best local blog advertisement firm. Jadi aku masukkan semula iklan-iklan Nuffnang. Then, aku dah boleh manage poll tersebut semula.

Ini result pasal pelantikan DS Najib jadi PM Malaysia...


Soalan pertama: DS Najib Ready Untuk Jadi Perdana Menteri Malaysia?
I would say almost 50-50. Lebih separuh daripada anda semua percaya DS Najib belum ready nak jadi PM. Mungkin penyokong Pak Lah harap Pak Lah stay for few years lagi kot.


Soalan Kedua: Pak Lah Perdana Menteri Terburuk?

Sekali lagi, lebih setengah mengatakan Pak Lah adalah perdana menteri paling buruk pernah Malaysia ada. Kesian Pak Lah, mungkin dia jadi PM kejap sangat, tak sempat nak tunjuk taring dia.


Soalan Ketiga: Berapa Lama DS Najib akan Jadi PM?

Majority tidak percaya DS Najib boleh jadi seperti Dr. M. Ramai percaya beberapa tahun lagi beliau akan digantikan dengan perdana menteri lain. Muhyiddin atau Hishamuddin?


Soalan Keempat: Siapa Penasihat DS Najib?

Ini soalan paling menarik. But not surprisingly ramai yakin our 1st lady adalah penasihat utama kepada DS Najib. Tidak kurang juga yang percaya sebenarnya kita dah dapat 1st female prime minister. Hahaha...


Selesai poll lama, aku buat poll baru. Poll baru ini berkenaan dengan pengetahun anda semua pasal cari duit dari internet. Terkejut juga aku bila bersembang dengan kawan-kawan ramai yang tidak tahu apa-apa pasal nak jana wang online. Penat juga aku terangkan. So, aku nak tahu berapa ramai yang macam kawan-kawan real life aku.

Ada free time tolong jawap poll.

Chow...! This month aku akan cuba perbanyakkan posting. Sorry, last month sikit gila.

No comments:

Total Pageviews

. page counter