Friday, August 29

Selamat Hari Merdeka dan Selamat Menyambut Ramadhan

Selalunya kalau ada date-date penting seperti merdeka atau menyambut bulan puasa bloggers akan buat posting yang meriah. Penuh simbolik dan panjang berjela-jela. Ini lah time nak stand out diantara banyak-banyak posting with the same topic yang akan dipostkan oleh hampir semua bloggers.

Sadly aku busy gila. So, tahun ini aku tak terlibat la dalam membuat posting yang best sempena merdeka atau menyambut Ramadhan. Sepanjang minggu aku busy dengan kerja dan persiapan kahwin, weekend pula aku akan busy kesana-kemari. Tidak menarik pun untuk aku nyatakan disini.

Walaupun tidak diselitkan dengan puisi, gambar cantik-cantik, kata-kata nasihat, peringatan atau benda-benda lain…aku still nak wish kepada rakan-rakan disini:


Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke 51


Selamat Menyambut Bulan Ramadhan


Selamat bercuti…



Kalau rasa inginkan blogpost yang lebih committed untuk topic merdeka dan ramadhan boleh la baca postings aku tahun lepas…

1. Merdeka 50 Tahun
2. Plagiarism diambang Merdeka
3. Ramadhan Al-Mubaraq
4. Suami Isteri Bersahur


Kalau ikut tahun lepas, sepanjang bulan puasa hits blog aku akan naik. Maybe sebab pekerja tidak keluar lunch, instead membaca blog time rehat dan ramai buka internet sebelum tunggu berbuka dan sahur..kot. So, aku berjanji akan memperbanyakkan posting time bulan puasa nanti, insyallah. Seperti juga janji aku tahun lepas, sepanjang bulan puasa aku akan mengurangkan mengutuk atau memaki orang dalam tulisan aku. Harap semua orang faham...

Sekian…


No comments:

Total Pageviews

. page counter