Aku di Penang, ada kerja sikit. Related to this poster:

More info: http://www.mybroadband.gov.my/treasure_hunt.html
Kalau nak tengok live footage pula pergi sini: http://www.ocesb.com.my/mmf/liveevents/wifipromo/ (IE only)
Actually aku tak buat apa pun, just datang untuk memeriahkan program sambil menyibuk. Hahaha…Tapi sedang aku berjalan-jalan di Gurney Drive aku terjumpa sesuatu yang sungguh menyedihkan. Sekeluarga terbaring kaku. Aku tidak pasti mereka ingin menyertai treasure hunt atau tidak. Ibu, bapa dan 2 orang anak. Aku sedih… takut… dan tidak tahu nak buat apa. Aku sempat snap gambar dan berlalu pergi, tidak sanggup aku nak stay dan tengok lama-lama. You guys judge it youself la…Aku kena beritahu awal-awal, picture below might be too offensive , watch it with your own risk.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tapi pukul 10 pagi aku lihat mereka kembali berdiri megah di samping one of my dream car, Kia Sorento. Kalau nak berkenalan dengan mereka bolehlah pergi depan Gurney Plaza. Hahaha…