First time aku nak merasa pergi some sort of blogger gathering. Selalu tengok posting orang lain kecoh pasal keseronokan mereka attend semua jenis gathering. Kadang-kadang rasa jealous pun ada sikit-sikit.
Untuk nak dapat invitation pergi gathering tu kena buat posting ada gambar binatang dan buat link ke page Nuffnang. Gathering tu sponsor by Maxis, tapi kenapa kena ada gambar binatang pula? Lantak lah….
Ini link ke page Nuffnang yang cerita pasal gathering tu: Nuffnang Wild ‘Live’ Blogging
Ini pula gambar binatang yang aku penat buat pagi tadi.
Click for larger image
Aku buat gambar tu menggunakan gambar yang dicuri dari internet yang aku edit guna Paint dan Words. Not bad
Ok lah
Aku memang tak puas hati dengan kekalahan
P/S: Punyalah cantik aku rasa gambar tu. Aku jadikan Header terbaru blog ini. Hahahahaa...
