Showing posts with label Nuffnang Wild ‘Live’ Blogging. Show all posts
Showing posts with label Nuffnang Wild ‘Live’ Blogging. Show all posts

Wednesday, May 28

Roaring My Way to Nuffnang Wild ‘Live’ Blogging

First time aku nak merasa pergi some sort of blogger gathering. Selalu tengok posting orang lain kecoh pasal keseronokan mereka attend semua jenis gathering. Kadang-kadang rasa jealous pun ada sikit-sikit.

Untuk nak dapat invitation pergi gathering tu kena buat posting ada gambar binatang dan buat link ke page Nuffnang. Gathering tu sponsor by Maxis, tapi kenapa kena ada gambar binatang pula? Lantak lah….

Ini link ke page Nuffnang yang cerita pasal gathering tu: Nuffnang Wild ‘Live’ Blogging

Ini pula gambar binatang yang aku penat buat pagi tadi.

Click for larger image

Aku buat gambar tu menggunakan gambar yang dicuri dari internet yang aku edit guna Paint dan Words. Not bad kan… Aku tidak reti guna lain-lain photo editing software. Kepada orang Nuffnang, jangan banyak cerita, bagi je invitation tu kat aku dan berikan juga hadiah untuk posting paling creative. Tak cukup creavtive ke gambar tu?

Ok lah kan, selain dari buat posting 100% bertujuan peribadi, aku selitkan juga unsur kutukan kepada kebodohan wakil kita yang kalah di ICJ. Kalau ada pihak yang tak faham gambar tu, seriously something wrong dengan kepala hotak kau….

Aku memang tak puas hati dengan kekalahan Malaysia menuntut kembali Pulau Batu Putih dari Singapore. Pergi lah search Google untuk kaji kenapa kita kalah. Ramai pihak yang bagi pandangan, kutukan dan tidak kurang yang bersorak gembira. Aku tidak peduli itu semua, aku memang tak suka kalah, apatah lagi kalah kepada musuh tradisi kita, Singapoooorrraaah…

P/S: Punyalah cantik aku rasa gambar tu. Aku jadikan Header terbaru blog ini. Hahahahaa...

Total Pageviews

. page counter